Opposite je nova zagrebačka beauty destinacija koja nas je pričom osvojila na prvu

Kada je Skintegra, hrvatski brend za njegu kože prije nekoliko godina došao na police, pokrenuo je pravu malu revoluciju svojim durgačijim pristupom koži. Spajajući pažljivo odabrane sastojke koji zaista čine razliku, holistički pristup i odlične formule, imajući u vidu blagu i intenzivnu njegu te zdravlje kože, Skintegra je osvojila vjernu publiku. S osnivačicom beauty brenda, Jelenom Skendžić koja se nedavno upustila u novi poslovni pothvat i otvorila Opposite, concept dućan za beauty entuzijaste koji za kožu lica, tijela i kosu žele ono najbolje, porazgovarali smo o izazovima, idejama i vrijednostima iza kojih stoji.

MagMe: Koliko je izazovno u Hrvatskoj održavati brend koji drži do clean beauty načela i sličnih vrijednosti?

Jelena Skendžić: Najprije trebam istaknuti da osobno ne vjerujem u clean i unclean ili dirty beauty jer je to marketinški termin koji u praksi ne znači ništa. Ne postoji čista i manje čista kozmetika, samo ona kvalitetno formulirana i ona manje kvalitetna, a kvaliteta je prva i osnovna stvar do koje mi je i profesionalno i privatno, kao kozmetičkom konzumentu, stalo. Što znači kvalitetno formulirana kozmetika? To je kozmetika koja iza sebe ima značajnu investiciju u znanost, koja je formulirana u skladu s recentnim znanstvenim postulatima kozmetičke industrije i koja drži do svojeg standarda od kojeg ne odstupa pod nikakvim pritiscima trendova. Ideja clean beautyja je trend, to je svojevrsna prljava riječ industrije kojoj svi znanstveno orijentirani insajderi okreću leđa. No, ako me pitate koliko je izazovno održavati brend koji je fokusiran isključivo na kvalitetu sirovina i same formulacije, odgovor je – onoliko koliko usmjerite svoje prioritete kvaliteti. Ako za vas nema govora o nečem drugom izuzev kvalitete, onda ste toliko orijentirani samo na performanse proizvoda i standard koji obećajte korisnicima, da sve ostalo pada u drugi plan. I ne, tada usprkos izazovima baš ništa nije teško jer – uspješno radite to što radite.

MagMe: S kojim ste se izazovom susreli prilikom otvaranja dućana Opposite?

JS: Najveći izazov je sama ponuda dućana jer je fokusirana na niche brendove, dakle sama po sebi to nije kozmetika za mase već za odabranu klijentelu, što automatski znači uži krug kupaca. No, to su oni najkvalitetniji kupci koji za sebe žele apsolutnu kvalitetu i komunikacijsku transparentnost, koji ciljano ulažu u proizvode i ne kupuju po nekoj inerciji, trendu niti traže “mazalice” već prave, funkcionalne kozmeceutike koji rade to što tvrde.

MagMe: Što vam je dalo vjetar u leđa da napravite taj korak, pogotovo u ovoj situaciji u kojoj se nalazimo?

JS: Po prirodi sam osoba koja riskira i radi odvažne poslovne poteze bez da mi to ometa san. Jednostavno rečeno, previše uživam u stvaranju nečeg novog i davanju vrijednosti onome što je moja iskrena ljubav i strast da zbog straha od neuspjeha propustim ostvariti svoje snove. Naravno, moja najveća podrška u životu osim obitelji je i suprug Vjeko koji je ne samo moj životni partner, već i poslovni partner i najbolji prijatelj. U svemu što ja domislim i želim ostvariti on je moja podrška već 15 godina, a također je i prijeko potreban glas razuma kad odlepršam u mislima.

MagMe: Koje biste savjete dali ženama koje žele postati uspješne poduzetnice?

JS: Zvuči kao klišej, i jest klišej, ali je istovremeno posve točno: ne slušajte nikoga osim sebe, ako duboko u sebi znate da nešto želite i možete ostvariti. Sretnije među nama imat će neposrednu podršku okoline, no čak i tada uvijek će vam netko izvana reći da to što želite ili planirate nije pametna ideja. Ne zaboravite da imate svoju glavu i da vas nitko ne poznaje bolje od vas samih – ako vam vaš mali glas iznutra ne da mira, nemojte dopustiti da vam nečiji glas izvana postane bitniji. Vi ste ti koji morate živjeti sa sobom kakvu god odluku donijeli.

MagMe: Koji je najvrjedniji poslovni savjet koji ste dobili?

JS: Najvrjedniji savjet koji sam dobila? Dobila sam puno vrijednih savjeta, no moram priznati da mi je najvrjedniji savjet onaj koji dam sama sebi nakon što nešto napravim jako dobro ili jako loše – odnosno, nakon što nešto naučim na vlastitoj koži. Opeći se na vlastitoj koži je neugodno, no to je najbolja lekcija. A to u konačnici i jest srž poduzetništva – učenje na vlastitom primjeru. Savjetovala bih da se tih grešaka ne bojite i da od njih ne bježite jer je pobjeći nemoguće, a pomalo i kontraproduktivno.

MagMe: Planovi za budućnost te koja je najvažnija vrijednost vašeg brenda?

JS: Skintegra i sve što iz nje proizlazi je po važnosti i veličini nemjerljiva s bilo čime i uvijek će mi biti najveći prioritet. U nju ulazi najviše moje i Vjekine energije, promišljanja, financijskog i intelektualnog ulaganja. Kad pričam o kvaliteti i standardu, zapravo pričam o Skintegri i razini koju smo stvorili zajedno sa svojim timom, a koja je preobrazila krajobraz hrvatske kozmetičke industrije zauvijek. Planova imamo napretek, no neću ih zasad otkrivati, samo istaknuti da će sljedeća godina biti najintenzivnija i da je čitava 2021. posvećena “visinskim pripremama” koje nam slijede. Veoma se veselimo tome.

MagMe: Pitanje body imagea danas je vrlo aktualno, smatrate li da vašim proizvodima doprinosite dijalogu?

JS: Apsolutno da, dapače smatram da je Skintegra u Hrvatskoj glavni pokretač dijaloga o samoprihvaćanju i samopouzdanju, prvenstveno kroz prizmu problematične kože. U vrijeme kad smo otvarali prvi dućan 2018., u pozivnici na otvaranje lokacije stajala je parola “dođite bez šminke” – i doista, stotine žena su taj dan prošetale centrom grada i našim novootvorenim dućanom bez šminke ponosno noseći svoje akne, hiperpigmentaciju i pore. Ponosna sam na sve žene i muškarce koji prihvate proces tretiranja problematične i “nesavršene” kože kao dio ljudskog iskustva koji je savršeno normalan i koji, ako smo prema sebi blagi i nježni, može proći uz važnu lekciju o tome koliko zapravo vrijedimo i koliko nas naše mane ne definiraju.

MagMe: Vratimo se malo na novootvoreni dućan – kome je namijenjen Opposite? Kako ste birali brendove koji će biti zastupljeni?

JS: Jednostavno, za žene i muškarce koji znaju što žele i što ne žele, i u tome su bez kompromisa. Moj prvi i osnovni kriterij je bio da su to brendovi koje sam i sama koristila, s kojima sam bila zadovoljna i čiji etos poznajem i poštujem kroz neposredne kontakte s vlasnicima i zastupnicima brendova. Bitno mi je da dijelimo sličnu filozofsku notu i strast za stvaranjem izvrsnih proizvoda.

MagMe: Koliko je prošlo od ideje do realizacije?

JS: Gotovo godinu dana, odnosno ideja je nastala još za vrijeme prvog, zagrebačkog potresa. Grad je tada zbog lockdowna i zbog potresa bio u stvarno lošem stanju, napušten i zapušten te smo poželjeli vratiti mu sjaj kroz jednu izvrsnu novu i potpuno drugačiju beauty lokaciju.

Beauty concept dućan Opposite možete posjetiti na adresi Draškovićeva 54, u Zagrebu, a sve novitete pratiti na Instagram profilu.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici. 

Fotografije: Opposite