Jägermeister i Lokomotiva predstavili parku koja mijenja boju
Jägermeister i Lokomotiva predstavili su rezultat svoje treće po redu kolaboracije pod nazivom Meister the Lök 3.0. Parka jakna koja mijenja boju, s dizajnerskim potpisom Lane Puljić, kreirana je ekskluzivno za Jägermeister i idealan je komad za nadolazeće razdoblje jeseni i zime. Ova je parka iznimno nosiva i svestrana, a uz to jasno održava karakter dvaju brendova.
Revolucionarna karakteristika ove jakne je da joj se mijenja boja koja na hladnoći prelazi iz svjetlije u tamniju nijansu zelene, a inspiracija dolazi iz činjenice da se u Jägermeisteru najbolje uživa kada je ohlađen na -18 stupnjeva.
Nakon bomber i traper jakni koje su bile rezultat suradnje ranijih godina, u ovogodišnjoj je suradnji nastala unisex predimenzionirana parka. Ova je iznimno funkcionalna jakna nastala kao rezultat modnog poigravanja na klasičnu parku, a u njoj su sadržane dvije jakne. Svi su dijelovi parke odvojivi – vanjski, unutarnji i kapuljača, a kada se nose zajedno, čine udobnu i toplu jesensko-zimsku jaknu koja odiše urbanim cool stilom i stavom.
Vanjski je dio jakne vodonepropustan što ga čini idealnim za kišovito i vjetrovito vrijeme, a na hladnoći mijenja boju i prelazi iz svjetlije u tamniju zelenu. Unutarnji se dio parke može nositi na dvije strane, a idealan je za prohladna jutra i večeri prijelaznog perioda. Funkcionalnost nove parke već je istestirana na snijegu prilikom fotografiranja kampanje na glečeru Hintertux u Austriji sredinom kolovoza.
Predstavljanje nove kolaboracije u zagrebačkom je hotelu Zonar okupilo brojne ljubiteljice i ljubitelje Jägermeisterovog stila i Lokomotivine estetike. Među okupljenima bili su: Lana Puljić, Karla Zelić, Dora Predojević, Marko Vuletić, Janko Janić, Nika Ilčić, Marko Medić, Mia Matić i brojni drugi. Za dobru atmosferu i zabavu svih okupljenih, pobrinula se sjajna ekipa glazbenih meistera: DJ Vedran Car, DJ duo Vanillaz i DJ Mike Vale.
“Neke od osnovnih vrijednosti brenda Jägermeister su slavlje noćnog života, kulture i kreativnosti umjetnika, a Lana Puljić se tu izvrsno uklapa jer svojim kreativnim dizajnom unosi inspiraciju i zabavu u život. Suradnja s Lokomotivom već je treći put urodila kreacijom urbanog premium i limited edition streetwear komada koji izvrsno utjelovljuje filozofiju oba brenda”, rekla je Nadine Kramarić, senior brand managerica Jägermeistera.
“Lokomotivina je estetika, kao i u dosadašnjim suradnjama, prepoznatljiva i u ovoj jakni: predimenzioniranost, mogućnost skidanja i stavljanja dijelova jakne, posebno brendirani gumbi i različiti našivci. Uz to što je vrlo upečatljiva, nova je parka i nosiva, a pristaje uz sve modne kombinacije. Ovaj urbani statement komad savršeno priča jezikom naših dvaju brendova i komunicira osobnost, individualnost, bunt i karakter”, rekla je Lana Puljić, dizajnerica brenda Lokomotiva.
Limitirano izdanje parke uskoro dolazi u prodaju, a moći će se nabaviti isključivo na
stranicama Jägermeistera: https://jagermeisterbestnights.hr.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR