Heinekenova nova reklama pomiruje razlike
Heineken je objavio reklamu na temu različitosti među ljudima pod nazivom „World’s Apart“. Reklama se bavi aktualnom tematikom podjela među ljudima, koja je danas vidljivija nego ikada te pojačana Brexitom u Velikoj Britaniji i Trumpovom vladavinom u SAD-u.
Heineken je poznat po svojim genijalnim marketinškim aktivnostima koje nerijetko uključuju i guerrilla marketing, a sada su se odlučili na pristup eksperimenta, još jedan od njihovih prepoznatljivih elemenata. Reklama prikazuje potpune strance koji su izabrani temeljem svojih političkih stajališta.
U prostoriji se nalaze po dvoje potpuno suprotnih karaktera (feministica i desničar, radikalist i transrodna osoba,…), dobivaju teme za razgovor u kojima se ne vide njihova stajališta te zadatke poput slaganja namještaja. Nakon što su se djelomično upoznali i složili u nekim stvarima, sudionicima se prikazuje video u kojemu osoba koja je pored njih jasno izražava svoja stajališta o temama u kojima se ne slažu, te im se daje na izbor da odu iz prostorije ili ostanu popiti pivo i prodiskutirati sporne teme.
Reklama je dio Heinekenove kampanje #OpenYourWorld te se bavi pitanjem mogu li dva stranca s različitim stavovima dokazati da nas više toga ujedinjuje nego razdvaja.
Reakcije na reklamu diljem svijeta izrazito su pozitivne, a ljudi smatraju da reklama zaista slavi različitosti među nama, za razliku od gafa koji je Pepsi priredio svojom posljednjom reklamom.
Reklamu pogledajte u nastaku.
https://www.youtube.com/watch?v=8wYXw4K0A3g