Doručak je najbitniji obrok u danu stoga je važno da doručkujemo zdrave namirnice koje će nam dati više energije. Unošenjem pretjerano masne ili slatke hrane opteretit ćemo svoj organizam i puno se teže pokrenuti.

1.Smoothie od borovnica i kokosovog mlijeka

 Berry-and-Toasted-Coconut-Smoothie-This-Gal-Cooks-for-Will-Cook-for-Smiles4WM

Odličan smoothie koji će biti gotov za samo nekoliko minuta jako je jednostavno pripremiti:

  • 250 grama svježih ili zaleđenih borovnica
  • 3 banane
  • 1 jogurt
  • 2 dcl kokosovog mlijeka
  • 2 žlice meda

Dovoljno je sve sastojke ubaciti u mikser, miksati dok ne poprimi homogenu teksturu i uživati u osvježavajućem okusu.

2.Zobene pahuljice s bademima i jogurtom

vanilla_Almond_steelcut_oatmeal

Zobene pahuljice obrok su prepun vlakana, proteina i zdravih masnoća. Savršeno pašu uz jogurt i narezane bademe, a možete dodati i malo cimeta i meda ili sezonsko voće te tako obogatiti okus.

3.Svježi sir i voće

cottage+cheese+fruit+bowl

Svježi ili posni sir namirnica je bogata visokokvalitetnim proteinima i sadrži sve esencijalne aminokiseline potrebne vašem tijelu. Svježi sir sadrži masti i ugljikohidrate te je dobar izvor vitamina i minerala, a ne sadrži velik broj kalorija. Ukoliko mu dodate voće po izboru, ovo je bogat zdrav doručak koji možete složiti i na poslu. Naša preporuka za dodatak posnom siru svakako su jabuke ili šumsko voće.

Kvalitetnim doručkom poradit ćete i na kvaliteti svog života. Pekarski proizvodi ili izbjegavanje doručka najgore je što možete priuštiti svom organizmu za početak dana. Ustanite se 15 minuta ranije, posvetite se finoj i zdravoj hrani koja je brzo gotova i osjećat ćete se odlično u svom tijelu!