Cijelog života učimo. Nikada nije kasno probati unaprijediti svoje poslovanje. Iz tog vam razloga donosimo nekoliko knjiga koje bi vam u tome mogle pomoći. Imate li ovog vikenda malo slobodnog vremena, koju god od ovih knjiga odaberete, pročitat ćete je u jednome dahu.

How to lie with statistics. Ova knjiga zapela je za oko i Billu Gatesu, jednom od najuspješnijih ljudi svih vremena, stoga je svakako dobro pročitati je. Autor Darrell Huff knjigu je napisao još 1954. godine, no Gates tvrdi kako je ova knjiga sve samo ne zastarjela. Ima samo 150 strana, a prema Gatesovim riječima, nakon što je pročitate, osjećat ćete se pametnijima i skeptičnijima prema stvarima koje čitate.

1. knjiga

The greatest salesman in the world. Og Mandino kaže kako se cijeli svijet vrti oko prodaje. Kada se radi o ovome pojmu, mnogi pomisle na ono klasično trgovanje, međutim nema usluge, ideje ili kreacije koja će biti uspješna ako je ne možete prodati. Pritom se ne misli na direktno prodavanje u kojemu dobivate novac zauzvrat, već na moć uvjeravanja da se vaša ideja nekome svidi. Da biste mogli te vještine uspješno savladati, pročitajte ovu knjigu jer daje korisne savjete na tom području. Moglo bi vas zaintrigirati to što je knjiga napisana kroz priču o dječaku i trgovcu u starom Jeruzalemu.

Who moved my cheese? Spencer Johnson na zanimljiv je način obradio poslovnu tematiku. Naime, radi se o dva čovjeka i dva miša u labirintu u kojemu se lokacija sira neprestano mijenja. Poanta cijele knjige jest znati prevladati strah od promjena. Knjiga je napisana 1998., u vrijeme kada je internet tek počinjao biti dostupniji, stoga je postala vodič kroz nove načine funkcioniranja poslovanja. Čim je izašla, postala je hit, a opće oduševljenje knjigom ne nestaje ni danas.

3. knjiga

As a man thinketh. Ova knjiga Jamesa Allena sadrži mnoge mudrosti koje su bile primjenjive prije sto godina, ali ne zastarjevaju ni danas. Svakome tko se želi na bilo koji način baviti poduzetništvom, neće biti na odmet pročitati je. Iako je kratka, prepuna je dubokoumnih zapažanja koja će vam dobro doći. Najkraće kako je se može opisati jest da će vam donijeti mnoga nova znanja o kontroli i o tome kako je sve zapravo u vašim rukama.

The one minute manager. Spencer Johnson ovu je knjigu napisao u suradnji s Kennethom Blanchardom, a uči vas komunikaciji između različitih vladajućih struktura. Ono na što se najviše ova knjiga koncentrira jest odnos između šefova i njihovih podređenih. Glavna teorija knjige jest da vladajući može podređenome objasniti bilo koji zadatak u samo jednoj minuti, a jednako toliko potrebno je i da udjeli pohvalu ili kritiku. Poanta je u direktnoj komunikaciji.

Koju god knjigu odabrali, unaprijedit ćete svoja razmišljanja o načinima vođenja biznisa, a za to se uvijek isplati odvojiti malo vremena.