U ponedjeljak ujutro New York se probudio prepun Supreme loga. Naime, u sklopu suradnje s brendom Supreme, prvu stranica popularnih novina New York Post zauzeo je pravokutni logo crvene boje s poznatim slovima. Suradnja između modnog brenda i etabliranih dnevnih novina neobična je, ali definitivno zanimljiva, a nekoliko genijalnih poteza omogućilo je povećanje popularnosti za oba sudionika.

Prvi genijalan potez Supremea je minimalizam naslovne stranice koji brend stavlja u fokus priče. Reklama iz snova. New York Post je inače četvrti najprodavaniji tiskani medij u SAD-u, s nakladom od oko pola milijuna primjeraka.

Drugi genijalni potez ide u korist New York Post-a. Desno orijentirane novine u vlasništvu Ruperta Murdocha su na trenutke pružale potporu Trumpu, dok je Supreme poznat po donacijama usmjerenim protiv Trumpove politike i po potpori Obami. Jasno je da se New York Post ovim potezom pokušava približiti novoj publici, dok i Supreme uspješno prodire na novo tržište.

Uz sve navedeno, Supreme je apsolutni kralj preprodaje. Poznato je da se većina Supreme komada na internetu prodaje po višim cijenama od kupovnih te da ih kolekcionari obožavaju. Svi primjerci New York Post-a rasprodani su do podneva po cijeni od 1,50$. Do podne i pol, cijene za ovo izdanje na internetu su porasle i do 85$.

Sljedeći genijalni potez je činjenica da bilo tko (u New Yorku i okolici) može kupiti Supreme proizvod. Fascinacija brendom i posjedovanjem brendiranih stvari svakim je danom sve veća, a teško dostupni brendovi koji su u jednoj prilici pristupačni i povoljni, naglo povećavaju svoj utjecaj.

Stavljanje Supreme loga na svaki kiosk Velike Jabuke zaista je genijalan marketinški potez, veselimo se nastavku ove suradnje i novim iznenađenjima.