Inovativni švedski beauty brend FOREO organizirao je početkom rujna do sad najveće okupljanje beauty blogerica u Europi. Četrdeset poznatih djevojaka uživalo je u četverodnevnom krstarenju Jadranom i otkrivalo novitete koje je FOREO pripremio za sljedeću sezonu. U vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući inovativnim tehnologijama te prepoznatljivom dizajnu, FOREO proizvodi zavladali su globalnim tržištem te donijeli revoluciju u ljepoti, njezi i samopouzdanju. Tajna njihova uspjeha leži u inovativnim rješenjima implementiranima u proizvode nove generacije koji, zahvaljujući T-SonicTM tehnologiji pulsacije, donose dosad neviđene rezultate u svakodnevnoj njezi kože.

Tijekom tjedna blogerice su imale priliku upoznati ljepote Splita, Visa, Hvara i Brača te sudjelovati u raznim aktivnostima poput podvodnog fotografiranja, Lilo partyja te obilaska najpoznatijih hvarskih vinograda. Opuštena atmosfera, čisto more i rujansko sunce stvorili su idealnu priliku da se djevojke odlično zabave te razmijene vlastita blogerska iskustva.

IMG_9536 IMG_9532 IMG_8833

Hrvatsku je posljednjih godina posjetio velik broj poznatih osoba, a nedavna analiza koju je proveo Google pokazala je da smo u 2016. godini najpretraživanija i poželjnija destinacija na svijetu. Blogerice je naša obala ostavile bez daha, što pokazuje i velik broj fotografija podijeljenjih na njihovim društvenim mrežama u kojima hvale ljepote Jadrana.

IMG_8910

Neka od zvučnijih imena sudionika ove četverodnevne avanture uključuju blogerice Nhitastic, Anniken Jorgensen, Glam Paulu, Nicole Husel, Duygu Ozaslan te mnoge druge, a društvu se pridružio i poznati njemački bloger Sami Slimani. Atmosferu je dodatno naglasio i dolazak MTV Adria koji su tijekom putovanja snimili prvi serijal s ekslukzivnim sadržajem u kojem djevojke govore o svojim poslovnim putovanjima te savjetuju djevojkama kako uspijeti u blogerskom svijetu.

IMG_9658 IMG_9577 IMG_9038

Fotografije s krstarenja mogu se pogledati i pod hashtagom #FOREOcruise.