Facebook i Instagram uvode opciju zahvaljujući kojoj će korisnicima moći prikazati koliko točno vremena provode na ovim društvenim mrežama.

Facebook, koji u svom vlasništvu ima i Instagram, se sve više okreće “kvalitetno provedenom” vremenu na društvenim mrežama te će ovim potezom korisnike upozoravati ako provedu “previše” vremena na svojim društvenim mrežama.

Iz Facebooka tvrde kako žele da njihovi korisnici svoje vrijeme na Facebooku i Instagramu provode s namjerom, pozitivno i inspirativno, pazeći pritom na pretjerano surfanje.

Pa kako točno doznati koliko ste vremena proveli na ovim društvenim mrežama?

Na Instagramu je do te opcije najlakše doći putem opcije Settings, zatim Your Activity. Moguće je podesiti i obavijesti od strane aplikacije koje će stizati nakon određenog perioda korištenja aplikacije u danu.

Na Facebooku je postupak nešto drugačiji, pod Settings&Privacy se nalazi opcija Your Time on Facebook koja vodi na sličan dashboard.

Iako je opcija najavljena s početkom kolovoza, iz Facebooka tvrde da će je svi korisnici moći koristiti kroz nekoliko tjedana, dok je nekima već omogućena.