Douglas, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca industrije ljepote u Europi, predstavio se 6. kolovoza 2018. u Düsseldorfu novim imidžem brenda za Njemačku i 16 drugih europskih zemalja. Novi logotip, misija tvrtke i vizualni izgled brenda ključne su značajke potpuno izmijenjene brend strategije. Cilj strategije je daljnje učvršćivanje položaja i ugleda koji Douglas ima na tržištu, što se, između ostalog, planira postići oživljavanjem identiteta brenda. Strategiju je pokrenula izvršna direktorica Tina Müller i a za potrebe strategije osmišljena je i ključna riječ #FORWARDBEAUTY.

Prema riječima izvršne direktorice Tine Müller:

Tržište ljepote podložno je stalnim promjenama, a Douglas je ključni pokretač ove promjene. U posljednjih nekoliko mjeseci uložili smo značajna sredstva u razvoj našeg poslovanja, sve s ciljem jačanja i širenja vodeće tržišne pozicije u Europi“, izjavila je Müller te istaknula: „Novom brend strategijom želimo osigurati kontinuiranu vidljivost modernizacije Douglasa, što je iznimno važna okosnica strategije #FORWARDBEAUTY.”

Od sada će platforma za trgovinu putem interneta douglas.de, internetske prodavaonice na 14 europskih tržišta, kao i Douglasovi digitalni kanali biti predstavljeni u novom izdanju. Više od 2000 trgovina u Europi trebale bi biti preuređene do kraja 2019., što uključuje implementaciju novog logotipa. Krajem rujna može se očekivati otvorenje renovirane centralne prodavaonice u Frankfurtu, najvećeg Douglasovog prodajnog mjesta u Europi.

Novi logotip kombinira tradiciju s modernom estetikom


Logotip, koji je osmislio dizajnerski tim Peter Schmidt Grupe iz Hamburga, spaja Douglasova tradicionalna obilježja s modernom estetikom. Što se tiče vizualnog rješenja, zadržala se tradicionalna zelena boja mente, a promijenjen je izgled i oblik slova.

Novi logo Douglasa je prestižan je i moderan. Reakcije naših kupaca na novi logotip do sada su bile vrlo pozitivne. Zrači samopouzdanjem koje želimo ojačati kod naših kupaca i ocrtava karakter novog Douglasa“, rekao je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga tvrtke Douglas, objasnivši kako velika slova logotipa izražavaju snagu i samopouzdanje, dok isprepletena slova “D” i “O” simboliziraju bliskost i lojalnost koje Douglas vežu s njihovim kupcima. 

Nova misija tvrtke također je segment Douglasovog inovativnog strateškog pozicioniranja te glasi: “Potičemo  vas i nadahnjujemo da budete samopouzdani u odabiru svojeg tipa ljepote”. 

Lucas van Eeghen naveo je kako u Douglasu žele potaknuti i nadahnuti svoje kupce da prepoznaju vlastitu ljepotu i steknu samopouzdanje. „U svemu što radimo, mi nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već nastojimo predvidjeti njihove potrebe u budućnosti. To je jedini način da transformiramo Douglas od premium trgovine u premium brand

Peter Lindbergh fotografira međunarodne top modele za Douglas

Promjene u vizualnim rješenjima predstavljaju treći element nove brend strategije. Peter Lindbergh, svjetski poznat kao fotograf slavnih osoba, snimio je crno-bijele fotografije koje naglašavaju prirodnu ljepotu top-modela Care Delevingne, Amber Vallette, Alexe Chung, Lineysa Montero i Jona Kortajarene.

Fotografije kampanje koriste se u Douglasovim prodavaonicama, na internetskoj trgovini te digitalnim kanalima. Implementacija nove strategije brenda odvija se postupno. Douglas ulaže više od deset milijuna eura u novu strategiju brenda.