Apple je brend poznat po svom minimalizmu, vrhunskom dizajnu i funkcionalnosti. Njihove trgovine prate imidž brenda, a ovog vikenda predstavljen je novi standard Apple Store-a. Podružnica u San Franciscu dobila je novi izgled koji će služiti kao temelj za sve buduće promjene u ostalim trgovinama diljem svijeta. Appleova ideja jest da njihove trgovine budu integralni dio zajednice koji će okupljati građane, nešto poput javnog prostora ili gradskog trga.

apple-store-new-design-san-francisco-lede

Najveće promjene napravljene su zamjenom zidova sa velikim staklenim stijenama, čime prostor dobiva svjetlost a samim time djeluje veće. Unutar trgovine postavljeni su drvoredi od pravih stabala koji stoje odmah pokraj korisničke podrške i time se Apple otvara prema svojim korisnicima i djeluje još pristupačnije.

“Znat ćemo da smo uspjeli kada atmosfera u trgovini bude kao na gradskom trgu” Angela Ahrendts- Appleova potpredsjednica za retail

Apple ima preko 480 trgovina diljem svijeta, gotovo sve njihove trgovine imaju sličan dizajn interijera, prilagođen lokaciji na kojoj se nalazi. Tako na 5. aveniji u New Yorku možemo vidjeti ogromno stakleno zdanje, monumentalno izdanje u Berlinu ili futurističku građevinu u Pekingu.

-1x-1 (2) apple-store-union-square-sf-1818-002

Najveći prihodi od prodaje i dalje dolaze putem webshopa, no Appleovi dućani su poznati po pružanju svih potrebnih informacija i rješavanju problema od strane famoznih Geniusa.

Redizajn trgovine trebao bi privući još veći broj kupaca i korisnika, a bit će zanimljivo promatrati kako će se novi dizajn uklopiti i prilagoditi različitim gradovima i kulturama.

-1x-1 (1)