U posljednjih godinu dana beauty industrija je doživjela veliki procvat. Dekorativna kozmetika dolazi u sve ljepšim izdanjima, a preparativna kozmetika nudi sve veće mogućnosti kućne njege.

Određeni proizvodi i trendovi u beauty industriji su se posebno istaknuli, izdvajamo najbolje.

Pre- shampooing

Tretmani za kosu koji se koriste prije samog pranja sve su popularniji. Razlog tome je njihov blagi učinak na tjeme- odlično čiste korijen kose, a pritom zadržavaju prirodna ulja kose koja održavaju kosu hidratiziranom. Nisu toliko teški za razliku od maski koje se stavljaju nakon šamponiranja, a pranje kose je uz ovaj korak manje zahtjevno.

  Tonik u službi losiona

Tonik za lice uglavnom koristimo u svrhu čišćenja lica, a nakon čišćenja nanosimo kremu ili losion. Tonik za lice je u ovoj godini počeo ispunjavati i svrhu losiona, odnosno ne služi više samo za čišćenje. Tonik sada uglavnom ima četiri funkcije- čisti, smiruje, hidratizira i zaglađuje kožu.

Crne maske za lice

Početkom godine društvene mreže su preplavile snimke i slike čudesnih crnih maski za lice koje čiste mitesere i nečistoće u porama. Iako su se odmah pojavili i oni koji tvrde da je to “čista prevara”, crne maske i dalje vladaju beauty svijetom.

Korejska kozmetika

Zdrava i njegovana koža je najljepši  look koji možete nositi. Korejska kozmetika doživjela je boom još prije gotovo dvije godine, a u posljednjih godinu dana zauzela je i mjesto na hrvatskom tržištu. Gotovo svi poznati brendovi uveli su svoje linije korejske kozmetike. Korejska rutina njege sastoji se od više koraka, obično od 6 do 10, a svaki korak ima svoju svrhu. Rezultati dolaze iznutra prema vani, a iskustva su odlična.

U Hrvatskoj je čak pokrenut i Lily K-Beauty online shop preko kojeg je moguće naručivati korejsku kozmetiku.

Vladavina celebrity make-upa

Iako smo svi već preplavljeni Kardashianima, u zadnjih godinu dana su definitivno zavladali beauty svijetom. Kim Kardashian West rasprodaje KKW Beauty kolekcije kako izlaze, a Kylie Jenner je prozvana beauty mogulom na temelju njenog kozmetičkog carstva. U ovoj godini je i Rihanna sa svojom Fenty Beauty linijom osvojila ljubiteljice dobrog make-upa, a i Gigi Hadid je svoj utjecaj iskoristila za suradnju na make-up kolekciji za Maybelline.