Što biste rekli na to da puštanjem brade i brkova možete učiniti dobro djelo? Vaš odgovor vjerojatno bi bio, da, dobro djelo za oči ljubitelja retro ili hipster looka, no nemoguće ništa više od toga. Moguće je! Zakoračili smo u Movember, mjesec obilježavanja borbe protiv raka prostate.

Movember, odnosno No shave november kreativni je humanitarni pokret, nastao s ciljem skretanja pozornosti na zloćudne muške bolesti, a u sklopu kojeg se muškarci čitav mjesec ne briju. Primarni cilj je samo jedan; podizanje svijesti o raku te poticanje ljudi na razmišljanje i uključivanje u borbu. Nakon završetka mjeseca, iznos koji bi inače potrošili na brijanje donira se u humanitarne svrhe. Ova velika promjena izgleda kod muškaraca često potiče na razgovor, što će eventualno navesti i mnoge od njih da progovore o samom problemu raka.

U Hrvatskoj je rak prostate po učestalosti drugi najčešći zloćudni tumor u muškaraca, u prosjeku svaki sedmi muškarac koji oboli od raka, ima dijagnosticiran rak prostate. Kosa, točnije dlaka brade simbolika je da se ukaže na činjenicu da mnogi oboljeli prilikom nastupanja raka upravo prvo izgube kosu.

Ove godine po prvi put košarkaški klub Cibona uključuje se u podizanje svijesti o raku prostate. Tako će bradu i brkove pustiti njihovi članovi, treneri i igrači. Projekt obogaćuje i frizerski studio Kety koji će, nakon završetka studenoga, deset posto iznosa frizerskih usluga koje koriste članovi, treneri i igrači KK Cibone, donirati u humanitarne svrhe.

Kampanju možete podržati i uz hashtagpve na Instagramu. Koristeći #HejaHejaMovember, #HejaHejaBrko ili #HejaHejaBrada ulazite u natjecanje za četiri ulaznice ili pak makeover u frizerskom salonu Kety.

I zato, kada u studenome sretnete neobrijanog muškarca, nemojte odmah stereotipno pomisliti da je nemaran, možda upravo on čini dobro djelo. A možda potakne i vas da ga učinite i vi!