Svake godine u prosincu mičemo sve ono “staro” i već viđeno i krećemo priželjkivati novo.

“Nova godina, nova ja!”-rečenica koja nas bombardira sa svih strana i živimo u uvjerenju da se u tom jednom danu (s dolaskom nove godine) zaista svima nama pruža prilika da krenemo iznova. Pa iako možda ne možemo promijeniti posao, ljude oko sebe i na kraju sebe, okrećemo se onome što nam najbolje ide, a to je mijenjanje svog ormara.

Stari trendovi ostaju u prošloj godini, ponekad neki dobar komad spremimo na tavan “jer će se trendovi vratiti”, ali nekako uvijek mislimo da nam s novom godinom i novom odjećom stižu i nove pobjede!

A ako to stvarno mislite, tako će i biti.

Zato donosimo pregled svih trendova koje želimo zadržati i u idućoj godini, ali i one koji su vladali ovom godinom, a želimo ih se riješiti već sa starom godinom.

Post-Sovjetski dizajneri

SAD, Europa i Japan su većinom glavni izvoznici dobrih dizajnera i smatrani su centrima modne industrije. 2016. godinu obilježili su dizajneri iz post-sovjetskog svijeta Demna Gvasalia i Gosha Rubchinskiy, a njihov utjecaj prelio se i na ovu godinu. Iako je brend Vetements imao dosta mirnu godinu, Gvasalia je nastavio sa svojim utjecajem kroz Balenciagu koja je definitivno obilježila godinu.

Gosha Rubchinskiy obilježio je godinu kroz suradnju s H&M-om i adidasom, tako da je njegov utjecaj na svijet mode i dalje itekako prisutan!

Bend majice

Još prije dvije godine majice s printom popularnih rock’n’roll bendova postale su apsolutni hit. Mnogi su trend već tada prozvali licemjernim jer su osobe koje nemaju nikakve veze s rock kulturom ili glazbenim izričajem koji određeni bend predstavlja najviše i nosile takve majice. Sve je definitivno puknulo u trenutku kada su Kendall i Kylie Jenner u svojoj kolekciji iskoristile 2Paca za što su i tužene. Trend je tada postao prošlost.

“Roba s turneja”

2016. su Kanye, Rihanna i Justin Bieber obilježili takozvano tržište “tour mercha”. Radi se o promo odjeći koja je uglavnom kupuje na koncertima poput suvenira, no u ovom slučaju ona je preseljena i na modne piste.

Ove godine trend se nastavio, te je primjetna uzlazna putanja prodaje takvih komada, stoga će se vjerojatno i nastaviti u 2018. godini. 2017. su definitivno obilježili 21 Savage, Kid Cudi, Lana del Rey, Kendrick Lamar, čak i Travis Scott s kolekcijom za Halloween.

adidas NMD

Model adidas NMD tenisica uspio je zadovoljiti gotovo sve potrebe koje fashionista ima prilikom odabira tenisica. Uz pokoju limitiranu kolekciju i utjecaj influencera, ovaj model tenisica jedan je od najpoželjnijih u protekle dvije godine.

Iako su nas ove godine Balencigine tenisice “Triple S” vratile u devedesete, kao i novi/stari modeli Vansica, adidas i dalje rastura sa svojim NMD modelom.

Krzno se vratilo (ali nije toliko dlakavo)!

Iako krzno zapravo nikad ne izlazi iz mode, a vrati se svake godine kad temperature padnu ispod nule, ove godine je došlo u nešto umjerenijem obliku. Biker jakne koje su postavljene umjetnim krznom zavladale su street styleom, a mogu se nabaviti u gotovo svakom high street dućanu. Trend koji nikad ne izlazi iz mode, već se samo prilagođava, vjerojatno će vladati i 2018. godinom.

Osim spomenutih trendova, ima i onih koji su zaista bili iznimno kratkoročni i jako nam je drago da ostaju iza nas. Radi se o Balenciaginoj FRAKTI, trapericama koje zapravo to nisu (takozvane tanga-traperice ili pak prozirne traperice), unaprijed uništenim Margiela tenisicama koje koštaju tisuću i pol dolara i sličnim pokusima.

Nadajmo se da nam 2018. nosi nešto manje kreativne eksperimente. Nova godina, nova ja!