Ovo je savršena ideja za sve vas koji ste s 1.1. donijeli novogodišnju odluku jesti zdravo i dotjerati liniju u red, ali ne želite (si) priznati da se restriktivnih dijeta baš i ne možete uzorno držati. No, možda to i nije tako loše jer, vjerujte mi, stvar je u balansu. O lososu kao namirnici i njegovim beneficijama sve znamo, a ugljikohidrata iz dvije kriške kruha zaista se ne trebte bojati dokle god ih konzumirate u umjerenim količinama. Glavna zvijezda je ipak dip od vrhnja i posnog sira s mljevenim origanom i peršinom, koji se savršeno spojio s lososom. Odvojite sutra ujutro tih (dugih) 5 minuta za pripremu i udovoljite sebi. Dobar tek!

SASTOJCI:

2 kriške kruha

100g dimljenog lososa

list  zelene salate

crveni luk

 

DIP:

2 žlice kiselog vrhnja

2 žlice posnog sira

pola žličice mljevenog origana

pola žličice sjeckanog peršina

par kapi soka od limuna

prstohvat soli

prstohvat papra

PRIPREMA:

U zdjelici promiješati sve sastojke za dip. Na krišku kruha staviti zelenu salatu, dimljeni losos, dvije ili tri žlice bijelog dipa, crveni luk, preklopiti drugom kriškom kruha i jednostavno uživati. TIPS: Kriške kruha neposredno prije staviti u toster tek toliko da se zagriju.

Idealno uz prvojutarnju kavu.

Dobar tek!