Kako bi osvijestio problematiku ugroženih životinjskih vrsti, Lacoste je po prvi puta u povijesti promijenio svoj kultni logo krokodila.

Umjesto krokodila, na bijeloj polo majici nalazi se jedna od 10 različitih zaštićenih vrsti životinja. Ova trogodišnja suradnja koju je Lacoste dogovorio s IUCN-om (Međunarodnom organizacijom za zaštitu prirode) predstavljena je u sklopu limitirane kolekcije pod nazivom Save Our Species.

Svaka od deset varijanti novog loga dolazi u ograničenom broju primjeraka, proporcionalno broju preostalih životinja određene vrste. Na primjer, proizvedeno je samo 350 primjeraka majice s logom Sumatranskog tigra, dok je još ugroženija vrsta Kalifornijske pliskavice prikazana na samo 30 majica.

Svaka majica iz limitirane kolekcije košta 185$, a o ugroženosti predstavljanih vrsta najviše govori i podatak da je Lacoste proizveo samo 1775 majica ukupno za svih 10 vrsta ugroženih životinja.