Kada se radi o božićnim reklamama, godinama je Coca-Cola sinonim za najveće širenje blagdanskog duha i za prekrasne božićne reklame. No sada na njih možete zaboraviti jer jedan trgovački lanac zadnjih godina vješto preuzima tu titulu.

Od 2009. godine, pod kreativnom palicom agencije Adam&Eve DDB, britanski trgovački lanac John Lewis radi prekrasne reklame koje su postale sinonim za pravi božićni duh. Tako i odbrojavanje do Božića službeno može početi onda kada izađe reklama John Lewisa.

Ove reklame dobile su nadimak The most Christmassy Christmas Thing što uopće ne čudi s obzirom na emocije koje bude. Zanimljiva stvar je što, za razliku od milijuna drugih božičnih reklama, u njihovim pričama ne pojavljuje se Djed Božićnjak niti je on centar priče. Što je veliko osvježenje. A ono što je najviše posebno jest poruka koja dolazi na kraju svake reklame. Zadnja reklama Man on the moon, primjerice, podsjeća na starije osobe u društvu koje se osjećaju usamljeno i o kojima se nitko ne brine. Natjera nas da se zapitamo možemo li i mi kome pomoći ili koga uveseliti te učiniti da se osjeća voljeno. Tako reklama postaje nešto više od pukog reklamiranja trgovačkog lanca.

man on the moonSve se glasnije nagađa kada će ovogodišnja reklama biti lansirana. Prošlogodišnja je puštena u javnost 6. studenoga, što je bio petak, a taj obrazac primijetili smo i na reklamama prije. Ako računamo na taj način, pretpostavljeni datum lansiranja reklame za 2016. je 4. studenoga.

Dok reklama ne postane javna, preostaje nam samo čekati i prisjetiti se nekih dosadašnjih reklama kojima nam je John Lewis do sada topio srce i budio emocije.