Instagram već neko vrijeme zauzima veliku ulogu u modnom svijetu. Procijenjeno je da brendovi godišnje potroše čak milijardu dolara samo na sponzorirane postove na Instagramu.
Na Pariškom tjednu mode, u društvu Karla Lagerfelda i Nicholasa Ghesquièrea, ove godine sudjelovao je i osnivač Instagrama Kevin Systrom. Odlučio je iz prve ruke doznati više o blogerima, modelima i brendovima koji zauzimaju tako veliko i važno mjesto na platformi koju je stvorio.

chiara-ferragni-facts-hhhhall-the-numbers-behind-a-fashion-phenomenon-2-Forbes
Najpoznatija modna blogerica Chiara Ferragni (@chiaraferragni) održava instagram profil s preko pet milijuna followersa, a procjenjuje se da će ove godine zaraditi oko osam milijuna dolara. Skoro 70% zarade donosi njezina linija cipela koju voli „shareati“ sa svojim followersima. Ove je godine uvrštena na Forbesovu ljestvicu najuspješnijih ispod 30.


Nedavno je u intervjuu za Harper’s Bazzar poznata instagram blogerica Danielle Bernstein (@weworewhat) izjavila da trenutno za objavu na Instagramu zarađuje između 5 i 15 tisuća dolara. U tom trenutku imala je preko 900 tisuća followersa, dok ih trenutno broji 1,3 milijuna.

Nepisano pravilo jest da se blogericama, koje imaju ispod milijun followersa, zarada po slici kreće od 500 do 15000 dolara, no u slučaju Chiare Ferragni, odnosno u slučaju kada imate do 6 milijuna followersa, po objavi biste mogli zaraditi i do 100 000 dolara.
Ako poslušate neke od savjeta, na dobrom ste putu prema Instagram zaradi:

  1. Pazite na detalje- na slici sve mora biti savršeno, od kontrasta i boje do kompozicije
  2. Budite dosljedni- upotrebom specifičnih filtera ili boja razvit ćete prepoznatljivi stil
  3.  Ne objavljujte više od tri slike dnevno- zlatno pravilo kraljice Instagrama Kim Kardashian
  4. Ne reklamirajte- proizvod koji želite promovirati treba biti savršeno uklopljen u priču na slici, vaši pratitelji će kupiti proizvod kupujući vaš stil života
  5. Hashtagajte!- jedan mali # do vašeg će profila dovesti nove followerse