Heineken je objavio reklamu na temu različitosti među ljudima pod nazivom „World’s Apart“. Reklama se bavi aktualnom tematikom podjela među ljudima, koja je danas vidljivija nego ikada te pojačana Brexitom u Velikoj Britaniji i Trumpovom vladavinom u SAD-u.

Heineken je poznat po svojim genijalnim marketinškim aktivnostima koje nerijetko uključuju i guerrilla marketing, a sada su se odlučili na pristup eksperimenta, još jedan od njihovih prepoznatljivih elemenata. Reklama prikazuje potpune strance koji su izabrani temeljem svojih političkih stajališta.

U prostoriji se nalaze po dvoje potpuno suprotnih karaktera (feministica i desničar, radikalist i transrodna osoba,…), dobivaju teme za razgovor u kojima se ne vide njihova stajališta te zadatke poput slaganja namještaja. Nakon što su se djelomično upoznali i složili u nekim stvarima, sudionicima se prikazuje video u kojemu osoba koja je pored njih jasno izražava svoja stajališta o temama u kojima se ne slažu, te im se daje na izbor da odu iz prostorije ili ostanu popiti pivo i prodiskutirati sporne teme.

Reklama je dio Heinekenove kampanje #OpenYourWorld te se bavi pitanjem mogu li dva stranca s različitim stavovima dokazati da nas više toga ujedinjuje nego razdvaja.

Reakcije na reklamu diljem svijeta izrazito su pozitivne, a ljudi smatraju da reklama zaista slavi različitosti među nama, za razliku od gafa koji je Pepsi priredio svojom posljednjom reklamom.

Reklamu pogledajte u nastaku.