Najpoznatija tražilica na svijetu mijenja izgled svojeg sučelja u periodu poznatih Fashion weekova. Osim promjene loga, Google je odlučio olakšati i praćenje revija, dizajnera, web shopova i ostalog povezanog sadržaja.
Tražilica će prikazivati rezultate pretraživanja ovisno o vašim prethodnim pretraživanjima brendova i dizajnera.

Sami dizajneri jako su se involvirali u ovaj projekt odabirući sami što će se prikazivati u pretraživanjima, kako bi što bolje promovirali svoje prezentacije i shopping lokacije.

Glavna urednica Maxima Kate Lanphear asistirala je Googleu u ovom projektu.

Neke su promjene već stupile na snagu, kao primjerice kod pretraživanja pojma Fashion week. Novi modul  prikazuje slike, videe te objave brendova o njihovim revijama.

1472758234-screen-shot-2016-09-01-at-32815-pm

Tijekom tjedna mode više detalja bit će prikazano, poput dizajnerovih inspiracija za kolekciju, behind-the-scene slika i slično.

Dizajneri koji su sudjelovali u ovom projektu su Marc Jacobs, Stella McCartney, Tom Ford, Christopher Kane, Prada, Burberry i  Hermes.

Izvor: New York Times
FOTO: New York Times