Dior je zamjenu kreativnog direktora prije dvije godine odradio iznimno mirno, bez previše naglih promjena. Nakon odlaska Rafa Simonsa 2015., Maria Grazia Chiuri preuzela je poziciju kao prva žena u Dioru na toj poziciji. U Dior je stigla nakon 17 godina u Valentinu, brendu kojeg je upravo ona uspjela približiti mlađim generacijama, kao na primjer kroz popularne modele cipela iz Rockstud kolekcije.

Kako je već pred kraj Simonsove “vladavine” interes kupaca za ovaj brend lagano opadao, nitko nije očekivao revoluciju, no Chiuri je ipak uspjela uvesti velike promjene što se i vidi u novim kolekcijama.

Umjesto Simonsove vizije ultraženstvene žene iz budućnosti, Chiuri donosi udobnost i pravi pogled na to kakvu odjeću zaista žena u 2018. godini želi nositi svakodnevno. Osim fantastičnih odjevnih komada, nova kolekcija sadrži zavidan broj novih modela torbi. Dior Saddle Bag model je vraćen u punom sjaju u nekoliko varijanti, a kolekciju je evidentno dotaknula i popularna logomanija koja vlada pistama. U nastavku pogledajte novu kolekciju Dior torbi za 2019. godinu.