Cijelu godinu odbrojavamo mjesece, tjedne i dane do godišnjeg odmora. To vrijeme je napokon ovdje! Ljeti najveći broj ljudi odlazi na putovanja i na više nego zasluženi odmor. Tijelo nam govori da je vrijeme za opuštanje, manje stresa i odvajanje od ljudi koji nam stvaraju napetost. Ipak, sve veći problem postaje – kako se opustiti kada taj godišnji napokon stigne? Svi smo toliko napeti i pod adrenalinom od svakodnevnih obaveza koje nas preplavljuju. Kao da smo programirani samo za rad, rad i rad. Kada treba NE raditi – ne znamo kako! Evo nekoliko načina za što brži prelazak u ‘vacation mode’.

Pripremite se za odmor

Prije samog početka godišnjeg odmora, polako se psihički pripremajte. Usporite tih dana, dozvolite si vrijeme u danu kada radite nešto što vas smiruje. Planirajte koji dio posla ćete delegirati kolegama. Obavite što je najbitnije, a ostalo ostavite za rješavanje nakon povratka. Omogućite tijelu i umu da se na kraju dana smire.

Ne planirajte previše aktivnosti

Još je samo nekoliko dana do početka godišnjeg i osjećate uzbuđenje. Normalno, uživajte u tome. Ipak, pazite da ne planirate previše toga za odmor. Slobodni dani su vam ograničeni. Nemojte da vam budu pretrpani aktivnostima (koliko god privlačne bile!).

Smanjite provjeravanje mobitela

Većina nas je već postala ovisnima o telefonu. Svako malo provjeravanje mailova, Instagrama i svega ostaloga postala je navika. Možda najteži zadatak na ovom godišnjem odmoru biti će NE gledanje u mobitel. U redu je ako tu i tamo provjerite mail čisto da se uvjerite da se ništa strašno ne događa dok vas nema. Poanta je ne gledati ga STALNO.

Postepeno se vratite u svakodnevnicu

Pri povratku s odmora, dajte si dan – dva da se polako vratite u realnost. Prije nego službeno počnete s poslom, lagano se pripremite na sve što vas očekuje prvoga radnog dana. Ono što možete, obavite i prije. Tako će početni šok povratka na posao možda biti malo blaži.