Nova hit reklama koja je preokrenula cijeli svijet u kratkom roku je svakako reklama za Barbie. A termin emitiranja ove reklame za žensku dječju igračku nešto je što zaista nećete očekivati. Naime, nova Barbie reklama emitira se usred američkog NFL prvenstva – u jednom od najskupljih televizijskih termina kada je za američke televizore prikovano 90% tamošnjih muškaraca.

Riječ je o novoj reklami Dads who play Barbie, a obraća se ni manje ni više nego muškarcima. Dotaknula je apsolutno svakoga tko nije imun na emocije jer hvali očeve koji ulažu svoje vrijeme u svoju malu kćer. Glavno geslo kampanje je vrlo inspirativno; “Vrijeme provedeno u njezinom imaginarnom svijetu investicija je u njezin pravi svijet”. Najbolje od svega jest što u reklami nisu unajmljeni glumci već pravi očevi i kćeri kako bi odnos bio što više autentičan.

barbie2

Reklama je toliko pozitivno odjeknula u javnosti da su se odmah po njezinom izlasku na društvenim mrežama počeli pojavljivati mnogi postovi s hashtagom #DadsWhoPlayBarbie kako bi dali podršku projektu koji želi normalizirati igranje očeva i kćeri sa ženskim igračkama.

Ova reklama inače je dio kampanje #YouCanBeAnything koja naglašava važnost posvećivanja svog vremena djeci.

barbie3 barbie4