Dućani Tiffany već su desetljećima sinonim za stil i luksuz. Gotovo nema mladenke koja ne bi priželjkivala zaručnički prsten upravo iz ove radnje, a Tiffany narukvica jedna je od najpoznatijih na svijetu. Oni koji uživaju u klasici voljeli bi zasigurno imati i Tiffany lampu. A ovo su samo neki od njihovih megapopularnih proizvoda. Evo što sve trebate znati o ovome brendu.

Tiffany&Co. osnovali su Charles Lewis Tiffany i John B. Young 1837. godine u Brooklynu u Connecticutu. U početku su radili pod imenom Tiffany, Lewis and Ellis i prodavali su uglavnom uredsku opremu, no nakon što je sam Tiffany preuzeo kontrolu nad tvrtkom, ona je dobila današnje ime. Tada je etablirano i da će tvrtka staviti naglasak na nakit.

1. Uvođenje novih poslovnih modela

Za razliku od drugih dućana u to vrijeme, Tiffany&Co. jasno je na svojim proizvodima označavao cijene, baš kako bi spriječio bilo kakve prekomjerne cijene. Također, suprotno tadašnjim društvenim normama, zahtijevali su da se njihove robe plaćaju isključivo gotovinom, radi takozvanih fiksnih cijena za gotov novac.

2. Jedinstveno brendiranje

Tiffany&Co. je među prvim brendovima koji je postao više prepoznatljiv prema boji nego prema svom logotipu. Ova boja poznata je kao Tiffany plava, a čak su je dali zaštititi te se ne može koristiti bez njihova odobrenja.

3. Tiffany&Co. i sport

Tiffany&Co. zaslužan je za izradu trofeja Vince Lombardi koji se kao prestižna nagrada u najpoznatijem natjecanju u Americi Super Bowlu dodjeljuje pobjedničkom NFL timu.

4. Doručak kod Tiffanyja

Kolika je moć ovoga brenda govori i činjenica da je jedan od najpoznatijih filmova svih vremena značajnu ulogu dao upravo ovome brendu. Doručak kod Tiffanyja  nema direktnu poveznicu sa samim brendom, već jedino uvodna scena počinje pred izlogom njihove radnje u New Yorku, no upravo korištenje ovog imena u samom nazivu filma dovoljno govori o simbolici koju dućan nosi. Audrey Hepburn koja je utjelovila glavnu ulogu u navedenom filmu simbol je elegancije i ženstvenosti, te je s obzirom na ovaj film spontano postala jedna od muza ovoga brenda i bez same suradnje sa njim.

5. Tiffany&Co. i ugostiteljstvo

Tiffany&Co. je prije dva mjeseca otvorio flagship dućan, u sklopu kojeg se nalazi Blue Box Café, odnosno restorančić u kojem je moguće pojesti doručak za samo 29 dolara ili pak ručak za 10 dolara više. Kompletan prostor uređen je u Tiffany plavoj boji, uključujući zidove, namještaj i posuđe. Tako Doručak kod Tiffanyja zaista može postati stvarnost! 

6. Pad prodaje radi Donalda Trumpa

2016. godine Tiffany&Co. dućan u New Yorku doživio je strahovit pad prodaje dijamanata i drugoga dragog nakita, a sve zbog činjenice da se objekt na Petoj aveniji naslanja na Trump Tower, rezidenciju tada izabranog novog američkog predsjednika Donalda Trumpa. Tako su pred dućanom danima stajali naoružani policajci te stotine prosvjednika koji nisu bili sretni izborom predsjednika, a samim time ni dragulji se tamo nisu prodavali

7. Film o brendu Tiffany&Co.

Režiser Mathew Miele 2016. je lansirao dokumentarni film Crazy About Tiffany’s koji priča priču o nastanku ovog moćnog brenda čija je tradicija duga čak 180 godina. Radnja se odvija od samih početaka kada je nastao brend no u filmu se također pojavljuju i mnoge poznate zvijezde koje godinama podupiru brend i nose njegove dragulje u najsvečanijim prilikama.