Prošlo je samo dva mjeseca od dočeka Nove godine kada je dobar dio nas obećao sam sebi kako će u ovoj godini paziti što jede. No evo, prošlo je tek 60 dana i čini se kako je većina odustala od svoje novogodišnje odluke. Pravo je vrijeme da se vratimo na pravi put s više energije nego ikada.

Da bi prehrana bila uravnotežena, potrebno je jesti raznovrsno i kombinirati različite namirnice. Zato vam donosimo nekoliko namirnica koje možda inače ne koristite, a vašem su tijelu itekako potrebne. I da, možda nemate vremena ujutro pripremati kraljevski doručak, no za ove recepte ne treba vam puno vremena, a učinak je spektakularan.

1.Doručak s kiwanom

kiwano

Potreban vam je jedan kiwano kojeg ćete izdubiti i smiksati štapnim mikserom da se koštice usitne što je više moguće. Dodajte pola banane, sok polovice limuna te malo sojinog mlijeka. Rezultat je smoothie koji pršti od C vitamina.

2. Chia sjemenke kao glavni sastojak

chiaaa

Jednoj žlici chia sjemenki dodajte tri žlice zobenih pahuljica, dvije žlice grčkog jogurta, jedan dcl bademovog mlijeka, voće po izboru na vrh te za slađi okus možete naribati malo tamne čokolade, a dobit ćete kvalitetan doručak u kojemu ćete uživati.

3 Sirutka

Ovo je najjednostavniji recept i idealan je za sve koji nemaju ni minutu vremena. Trebate samo kupiti u mljekari Veronika ili običnu sirutku ili s okusom te popiti kao sok. Jednostavnije ne može.

4. Avokado za osvježenje

song

Očistite avokado, a potom ga izgnječite vilicom, dodajte konzervu tune, sok polovice limuna i maslinovo ulje. Smjesu namažite na integralni kruh ili proteinske krekere. Voila, zdravi doručak je spreman.

5. Lanene sjemenke

smoothie

Recept za još jedan brzopotezni smoothie – očistite pola banane, dodajte dvije žličice lanenih sjemenki, žličicu sirovog kakaa u prahu i jedan dcl sojinog mlijeka. Smiksajte sve štapnim mikserom, a zatim uživajte u svom brzom doručku.

lanene sjemenke2