10 ČINJENICA KOJE NISTE ZNALI O LOUIS VUITTONU

10 ČINJENICA KOJE NISTE ZNALI O LOUIS VUITTONU

 

Louis Vuitton danas je jedan od najpoznatijih brendova u svijetu mode, a osnovan je davne 1854. godine. Primarno se bavio izradom prtljaga, a danas je proširio svoju ponudu na proizvodnju cipela, torbi, parfema, satova, naočala, nakita, pa čak i vreća za smeće.

Evo nekoliko zanimljivosti koje vjerojatno niste znali o ovom luksuznom brendu.

1. Louis Vuitton izrađivao je personalizirane kutije i pakiranja za Napoleonovu suprugu Jozefinu. To je bio početak korištenja elitne klijentele kao samopromidžbe.

2. Svi kovčezi i torbe izrađuju se ručno još od 19.stoljeća. Drveni okviri na kovčezima izrađuju se od drva topole starog 30 godina, a preduvjet je da je drvo sušeno bar 4 godine. Kako bi se izradio kovčeg potrebno je 60 sati, dok za ručne torbe treba do 15 sati.

3. Sve do 1998. godine Louis Vuitton je proizvodio samo torbe, kofere i putne torbe. Marc Jacobs tada postaje kreativni direktor brenda i predstavlja prvu liniju odjeće te samim time ulazi u vrh modne industrije na kojem se nalazi i danas.

4. Louis Vuitton dio je LVMH grupacije koja obuhvaća preko 70 brendova uključujući Dior, Donna Karan i Givenchy. M i H u kratici stoje za Moët i Hennessy, popularne brendove luksuznih alkoholnih pića.

5. Zbog popularnosti modela i famoznog LV monograma koji je već dugi niz godina predmet požude mnogih žena, Louis Vuitton je kompanija koja ima najviše krivotvorina na tržištu. Samo je jedan posto od ukupnog broja LV torbi koje se nalaze u svijetu original.

6. Speedy torba jedan je od najpoznatijih LV modela, a kada je lansirana 1930.godine bila je putna torba imena Express. Na zahtjev Audrey Hepburn kreirana je mini verzija te iste torbe i nazvana Speedy.

speedy-audrey-hepburn

7. Zanimljivo je da je LV torba Alma jedina torba koju je Coco Chanel nosila, a da nije njezina kreacija.

8. Slavni monogram poslužio je poznatom slikaru Salvadoru Daliju kao inspiracija za stvaranje Daligrama.

9. Louis Vuitton trenutno ima 490 dućana u 50 država diljem svijeta i jedan je od rijetkih brendova koji svoje proizvode prodaje isključivo u svojim dućanima.

10. Danas se procjenjuje da vrijednost brenda iznosi preko 29 milijardi dolara i prema Forbesu nalazi se na 14. mjestu najpopularnijih brendova u svijetu.

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0